we love korea2

we love korea2

موزیک ویدئو و عکس خوانندگان و گروههای کره ای

با سلام خدمت دوستان

بعد از مدتها پست نذاشتن ، دوباره برگشتم :) ولی ایندفعه با یک موضوع متفاوت

قصد دارم که از این به بعد پروژه های مربوط به درس گرافیک کامپیوتر که خودم طراحیشون کردم رو توی این سایت قرار بدم تا هرکسی که خواست ازشون استفاده کنه

البته این کار رو بیشتر بخاطر علاقه م به open-gl و قوی کردن خودم در زبان ++c انجام میدم
امیدوارم که برنامه هایی که طراحی میکنم براتون مفید باشه
پس به زودی زود با اولین برنامه در خدمتتون هستم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حميد وسعيد ׀ تاریخ: سه شنبه 27 / 11 / 1392برچسب:پروژه درس گرافیک کامپیوتر-پروژه-open-gl-گرافیک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , emperor2.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com